Když pánové Jakub Zítka a Miroslav Žďánský v roce 2008 rozšířili své prodejní kanály o vlastní e-shop ČeskýRáj.com, jednalo se spíš o doplněk k zavedené kamenné prodejně, jejíž historie se píše již téměř tři desetiletí, od roku 1993!
Na jejich pestrou historii jsme se zaměřili v detailu této investiční příležitosti, ve které můžete zhodnotit svůj kapitál o solidních 8 % p.a.!
Oba majitelé společnosti Český ráj outdoor jsou odbornící na slovo vzatí v odvětví, ve kterém se do onlinu všeobecně příliš nepospíchalo: v prodeji outdoorového, horolezeckého, cyklistického a kempingového vybavení.
Dnes, v době opětovného lockdownu a dalších koronavirových opatření, si mohou poděkovat za progresivní rozhodnutí z roku 2008, protože právě e-shop je dnes hlavním tahounem jejich byznysu, který velmi rychle roste a díky kterému se jim daří rozšířit své působení na nové trhy.
Cíl pro tento rok? Obrat 45 mil. Kč, ale jak se mimo jiné dozvíte ve videorozhovoru, pravděpodobně jej překonají.
Český ráj outdoor s.r.o. má zkrátka skvěle nakročeno, takže jsme pro vás vyzpovídali majitelé společnosti a zeptali se na jejich další cíle a plány, co pro to dělají a také jakou mají motivaci. Nevynechali jsme ani současnou koronavirovou situaci a její dopad na byznys!