Ve finGOODu chceme neustále naše služby vylepšovat a ke své investorské „rodině“ se chováme jako k vlastní. Proto jsme nedávno rozeslali dotazník na všechny investory finGOODu, kde se měli možnost vyjádřit se ke komunikační novince v podobě SMS. Jak celý dotazník dopadl?
Na dotazník přišlo na 236 odpovědí a 60 podnětů a nápadů na zlepšení. Všem, kteří se rozhodli podělit o svůj názor moc děkujeme a vaše skvělé nápady na zlepšení určitě neskončí jako zapomenutá složka v počítači a už nyní mnoho podnětů máme zahrnuto v našich plánech. Pojďme se tedy podívat jak dotazník dopadl.
Na naši novinku v podobě SMS nepanuje jednotný názor. Dokonce by se dal shrnout do pořekadla – „Tisíc lidí, tisíc chutí.“. Mnoho z vás bylo z tohoto komunikačního kanálu nadšeno a právě díky SMS jim neunikla investiční příležitost. Na druhé straně se našlo také mnoho těch, kteří tuto formu komunikace nepreferují nebo ji ignorují.
Ti z vás, kteří SMS ocenili by jejich prostřednictvím rádi dostávali informace o spuštění nebo konci nové investice, ale také o nejrůznějších investičních bonusech. Mnoho z vás by touto formou také ocenilo výzvu k investici.
Jsme si plně vědomi, že SMS je dvousečná zbraň a chceme být pro investory partnerem, proto teď hledáme nejlepší způsob jak SMS kanál segmentovat a využívat ho jen pro ty, co o něj opravdu stojí.
Děkujeme za vaší přízeň a názory. Detailní výsledky ankety naleznete 👇