DECOLED s.r.o.
O projektu
DECOLED je ryze rodinná firma, která působí na trhu více než 25 let. Za jejím zrodem stojí manželé Poláčkovi, kteří během více než dvou dekád dokázali vybudovat jedničku na trhu se slavnostním a vánočním osvětlením.
Z garáže až do Paříže
Z garáže rodinného domu až k rozsvícení Paříže. Tak by šlo ve zkratce popsat tento velmi úspěšný byznys. Obdivuhodné je, že vše od začátku vlastní a řídí rodina Poláčkových bez jakýchkoliv společníků nebo dotací.
Důkazem jejich poctivé práce je nejen 2. místo v soutěži rodinná firma roku 2022, ale především ekonomické výsledky. Jen za loňský rok dosáhl obrat společnosti 120 mil. Kč.

Svou poctivou prací se dokázali Poláčkovi a DECOLED vypracovat v dominantního hráče na poli slavnostních osvětlení měst a obchodních center. Pobočky jejich společnosti naleznete v Německu, Francii, na Slovensku a také v Maďarsku.
Zářivé vyhlídky. Rodina rozjela byznys z garáže, dnes rozsvěcuje Prahu i Paříž
Vlastní výroba na 60 000 m2
Za své výsostné tržní postavení vděčí především vlastní výrobě. Ta je
hlavní konkurenční výhodou. DECOLED totiž dělá vše pod
jednou střechou. Ve více než 60 000 m2 výrobních a skladovacích prostor
vzniká kompletní proces od návrhu, po výrobu až k instalaci a skladování.
Právě výrobní samostatnost je hlavní výhodou společnosti. Zatímco většina konkurence spoléhá na dodávky z asijských zemí, DECOLED je díky pověstným "českým ručičkám" schopen zhotovit i ty nejodvážnější návrhy na míru. Kromě vlastního designerského týmu, zaměstnává DECOLED dalších 50 kmenových zaměstnanců a v sezóně instalací 200 externistů.

Modernizace a významná pozice v Evropě
Rodina Poláčkových se nebojí ani moderního přístupu. Nedávno do
společnosti zakoupili unikátní 3D tiskárnu, která je jedna z prvních svého
druhu v České republice. To přineslo zásadní posun v efektivitě výroby.
Rodina Poláčkových drží krok se světovými technologickými trendy. Letošní
novinkou je investice šesti milionů korun do velkoplošné průmyslové 3D
tiskárny, jedné z prvních v České republice. To přináší zásadní posun v
efektivitě výroby.
Z hodinových montáží jednotlivých komponentů se teď díky velkoplošnému
tisku stává otázka minut. Hliníkové ručně svařované konstrukce v řadě
případů střídají konstrukce recyklovaného plastu. Tím se mnohonásobně
zvyšuje rychlost výroby, snižuje hmotnost a v neposlední řadě má tento
modernizační přístup pozitivní ekologický dopad.
DECOLED se těmito kroky posouvá mezi významné hráče na evropském trhu.
Zajímavé statistiky

Světelné parky
Na přelomu roku spustil DECOLED svůj první světelný park. Jeho krásu přišlo do Žlutých lázní v Praze obdivovat přes 100 tisíc platících diváku.
Společnost plánuje na tuto úspěšnou akci navázat i letos. V plánu má dalších 5 parků nejen v České republice, ale i v zahraničí.
Rozsvítila Prahu jako Paříž. Mám ráda výzvy, tvrdí bývalá profesorka
Světelné parky - Enormní zájem a minimální konkurence
Zájem o parky je enormní. Dokáže totiž přivést diváky i do míst, které bývají v zimě uzavřené a skvěle tím vykrýt sezónnost místa i nedostatek kulturních a zábavních eventů v zimním období. Zmiňovaný pilotní projekt v Praze a jeho úspěšnost, je toho zářným příkladem.
DECOLED se již dlouhá léta prosazuje v tvrdé konkurenci instalací slavnostního osvětlení ve městech, obcích a obchodních centrech. Nyní se jako jedna z prvních společností v Evropě pustili právě do instalicí světelných parků a ambice v tomto oboru nemají malé. Chtějí se totiž stát evropským lídrem na trhu světelných parků.
Na této cestě jim pomáhá jejich propracovaný systém All In One. Tedy vše pod jednou střechou, a to včetně eventové produkce a marketingu, ale také osobního přístupu k jednotlivým příběhům parků, které svými světly společnost vypráví. I proto tato divize "světelné zábavy" dostala jméno "Světla vyprávějí".
Peníze získané na Fingoodu využije společnost pro své provozní financování. Provozní financování je poskytnuto revolvingovým způsobem s balonovou splátkou na konci a počítá se s pravidelným opakováním.
