PiCaSo s.r.o.

O projektu
Mikulov není synonymem jen pro skvělé víno, ale také pro kvalitní ruční výrobu produktů pro zdravý spánek. S tím je spjato více než 20 let zkušeností a osoba pana Mikuláška, majitele společnosti, který dokázal z nuly vybudovat unikátní koncept, jehož jednotlivé části se skvěle doplňují.
Ruční výroba a unikátní koncept
Celý koncept je pojatý v moderním duchu kultury zdravého spánku, který se snoubí s moderními a přírodními materiály předních světových výrobců.
Pro své výrobky používá společnost netkanou bavlnu, bio bavlnu s certifikátem GOTS (nejpřísnější certifikace pro textilie vyrobené z organických textilních vláken), vodě a mastnotě odolný materiál a materiál určený k potravinářským účelům.
Ruční práce a kvalitní materiály jsou synonymem pro všechny společnosti pana Mikuláška.

Pod jeho vedením naleznete společnost ROLSIT, která se jako jediná v České republice specializuje na výrobu kreativních a personalizovaných textilních reklamních předmětů.
Tu doplňuje společnost PiCaSo, která se specializuje na výrobu všeho, co souvisí se spánkem. Zajímavým faktem je to, že jako výrobce obalů na matrace nemá v Evropské unii adekvátního konkurenta. O tom jakou celou paletu výrobků nabízí, se můžete přesvědčit na jejich e-shopu https://www.picaso-m.cz.
Ložnice 21 jsou posledním dílkem, který zapadá do tohoto skvěle fungujícího byznys modelu. Za tímto názvem se neskrývá nic jiného než showroomy, z nichž 2 naleznete v Praze a po jednom v Brně a ve Zlíně.
4,9 hvězdiček a 97 % spokojených zákazníků
O kvalitě nabízených výrobků a služeb mluví především spokojenost zákazníků. Společnost PiCaSo se na známém srovnávacím webu Heureka pyšní více než tisícovkou recenzí a 97 % spokojených zákazníků. Díky tomu má celkové hodnocení 4,9 hvězdiček z 5!

Beata Rajská, Evropský parlament nebo Expo
Ke spokojeným zákazníkům se řadí například známá módní návrhářka Beata Rajská. Významnou stopu zanechali výrobky z mikulovských dílen také ve světě. V začátcích pandemie Covidu to byly právě roušky od společnosti ROLSIT, které vyhrály přísné výběrové řízení a chránily poslance Evropského parlamentu.
Úspěchů by šlo vyjmenovat mnoho. Za zmínku také stojí EXPO v Dubaji, kde si návštěvníci českého pavilonu mohli odnést unikátní tašku s potiskem od koho jiného než z portfolia společností pana Mikuláška.

Humanitární pomoc ve spolupráci s nadací Karla Komárka
Nesmíme také zapomenout na lidský aspekt podnikání. V loňském březnu, kdy začaly největší boje na ukrajinském území, neváhal pan Mikulášek ani minutu a ve spolupráci s nadací Karla Komárka poslal celý kamion přikrývek lidem v nouzi.
Na tuto pomoc pak navázaly další 3 palety dětských zavinovaček a 3 palety dětských ložních setů.
Strategická expanze
Dalo by se říci, že na co v mikulovských dílnách sáhnou, to má u zákazníků velký úspěch. Není proto překvapením, že pan MIkulášek nechce usnout na vavřínech a jeho cílem je, své společnosti dále rozvíjet.
V současné chvíli má výborně diverzifikovanou síť odběratelů a své byznysové sítě rozhodil také v zahraničí. Jeho výrobky najdete v Německu, Jižní Americe nebo dokonce v Saudské Arábii.
Nyní se mu podařilo uzavřít několik dalších strategických partnerství a jednu "provlněnou" spolupráci. K této expanzi potřebuje pan Mikulášek kapitál. Rozhodl se jít cestou investičního crowdfundingu, která nabízí progresivnější způsob. Máte tak jedinečnou možnost stát se součástí expanze, o které se bude ještě dlouho mluvit!