cbm publication s.r.o.
O projektu
Společnost cbm publications s.r.o. byla založena v prosinci 2020 za účelem získání licence na vydávání české edice prestižního francouzského módního časopisu pro ženy Marie Claire. Tu úspěšně získala v březnu následujícího roku a od té doby je úspěšným vydavatelem tohoto luxusního časopisu.
Zaměření časopisu
Marie Claire je jeden z nejvýznamnějších světových módních časopisů pro ženy, který vychází ve 26 zemích. První vydání české edice pod společností cbm publications vyšlo v říjnu 2021.
Časopis je v současnosti jediným měsíčním časopisem pro ženy v ČR zaměřeným výhradně na luxusní segment, a to jak obsahově, tak v inzerci. Je také nejdražším časopisem pro ženy na trhu, a to s prodejní cenou 150 Kč. Celosvětově se titul řadí po bok dalších nadnárodních titulů (Elle, Harpers Bazaar, Vogue), které mají na trhu inzerentů významně lepší pozici než lokální časopisy bez licence.
Významní klienti
Inzerce patří mezi jeden z hlavních příjmů časopisu. Společnosti cbm publication se podařilo k významným inzerentům jako je Dior Couture, Dior Parfums a Sisley-Paris, získat také klienty z oblasti výrobců luxusního zboží jakými jsou Louis Vuitton, Tiffany&Co nebo Prada. V roce 2024 své portfolio rozšíří také o Chanel a Mercedes Benz.
Mediální partner pro významné kulturní akce
Česká edice je také mediálním partnerem Pražského jara, festivalu Czech Design Week, festivalu Francouzského filmu při Francouzském velvyslanectví a mnoha dalších událostí. Patří také mezi čestné partnery při uvádění filmů do českých kin. V roce 2022 to byly například filmy House of Gucci, TOP GUN Maverick a Elvis a v letošním roce Barbie, Oppenhaimer a Mission Impossible - Odplata.
Součástí získané licence pro Českou republiku jsou také práva na digitální platformu Marie Claire, sociální sítě a eventy a konference pod značkou Marie Claire.
Na co společnost použije získané prostředky?
Finanční prostředky získané prostřednictvím Fingoodu společnost využije pro své provozní financování, kterým vykryje časovou prodlevu mezi příjmy z inzerce. To je způsobeno především hrazením inzerce přes zahraniční centrálu.